فالق
فالق
 

اسلایدر

> ]

وَعَلَّمَ آدَمَ الْأَسْمَاءَ كُلَّهَا ثُمَّ عَرَضَهُمْ عَلَى الْمَلَائِكَةِ فَقَالَ أَنْبِئُونِي بِأَسْمَاءِ هَٰؤُلَاءِ إِنْ كُنْتُمْ

صَادِقِينَ

 

و خدا همه اسما  را به آدم آموخت ؛ سپس [هويت و حقايق ذات موجودات را] به فرشتگان ارائه كرد و گفت : مرا از نام‏هاى ايشان خبر دهيد ، اگر [در ادعاى سزاوار بودنتان به جانشينى] راستگوييد .

 

بیست و نهمین آیه از دومین سوره ی کتاب پاک و مقدس خدای یکتا، دیگر بار مرا همراه خود به عالم شگفت انگیز افکار و رویاهایم می برد .

 

هیچکس نمی تواند روزگار قبل از تولد خویش را به یاد آورد اما نشانه های روشنی که خدای مقتدر و دانا در کتاب آسمانی اش عرضه داشته است ، به همگی ما کمک می کند تا با زمان خلقت خویش آشنا شویم و بیشتر خودمان را بشناسیم . چرا که با شناخت خود و نیروهایی که خداوند بی همتا درون ما به امانت گذاشته است و با دانستن این نکته که ما از جانب او بر تمامی جهانیان برتری یافته ایم ، قطعا در برابر این همه نعمت ، شکر گذار خواهیم بود.و این سپاس گذاری از خدای یگانه ، قطعا باعث خواهد شد تا روابطمان را با آن خرد لایتناهی محکم تر کنیم .

 

پروردگار مهربان در کتاب مقدسش به ما یادآوری می کند که علم اسما را به همگی ما آموخته است و این دانشی است که حتی فرشتگان نیز از آن آگاه نیستند.

 

از خدا می خواهم که به من قدرت شناخت تمامی نعمت هایی را که ارزانی ام داشته است بدهد ، تا با درک این همه موهبت های عالی و بی نظیر ، بتوانم عاشقانه تر و عارفانه تر خدای بی همتای خویش را سپاس گذارم.

 

خدای دوست داشتنی ام، تو را هزاران بار شکر می گویم به پاس یکایک نعمت ها و موهبت هایی که در جهان اطرافم وجود دارند و همه گویای لطف و مهربانی های توست و به راستی که چه نشانه های خوبی هستند برای من تا به یاد آورم در تمامی لحظات زندگی م تو نظاره گرم هستی و آغوش گرمت هر لحظه پذیرای من است . پروردگار مهربانم عاشقانه دوستت دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 آذر 1392 توسط سامان توکلی

ابزار هدایت به بالای صفحه